Un verme hè un arburu cilindricu è filettatu cù una scanalatura elicoidale tagliata in a so superficia. L'ingranaggio à verme hè una rota dentata chì ingrana cù u verme, cunvertendu u muvimentu rotativu di u verme in muvimentu lineare di l'ingranaggio. I denti di l'ingranaggio à verme sò tagliati à un angulu chì currisponde à l'angulu di a scanalatura elicoidale di u verme.
In una fresatrice, a vite senza fine è l'ingranaggio à vite senza fine sò aduprati per cuntrullà u muvimentu di a testa di fresa o di a tavola. A vite senza fine hè tipicamente guidata da un mutore, è mentre gira, s'impegna cù i denti di l'ingranaggio à vite senza fine, pruvucendu u muvimentu di l'ingranaggio. Stu muvimentu hè di solitu assai precisu, chì permette un pusizionamentu precisu di a testa di fresa o di a tavola.
Un vantaghju di l'usu di una vite senza fine è di un ingranaggio à vite senza fine in e fresatrici hè chì furnisce un altu livellu di vantaghju meccanicu, chì permette à un mutore relativamente chjucu di guidà a vite senza fine pur ottenendu un muvimentu precisu. Inoltre, postu chì i denti di l'ingranaggio à vite senza fine s'impegnanu cù a vite senza fine à un angulu superficiale, ci hè menu attritu è usura nantu à i cumpunenti, ciò chì risulta in una vita di serviziu più longa per u sistema.