Tipi di Riduttori di Ingranaggi è i so Principii
I riduttori d'ingranaggi, o scatule di cambiu, sò dispositivi meccanichi utilizati per diminuisce a velocità di rotazione mentre aumentanu a coppia. Sò essenziali in diverse macchine è applicazioni, cù diversi tipi chì offrenu vantaghji distinti basati nantu à u so cuncepimentu è i so principii operativi.
Ingranaggi Belon usati per i riduttori d'ingranaggiIngranaggi conici dritti L'ingranaggi cù una traccia di denti dritta sò tagliati nantu à una superficia in forma di conu. Aduprati quandu dui alberi si intersecanu. Ingranaggi conici elicoidali I denti di l'ingranaggi conici elicoidali sò inclinati. Più forti di l'ingranaggi conici dritti. Ingranaggi conici a spirale A traccia di i denti hè curva è l'area di cuntattu di i denti hè grande. Maggiore resistenza è rumore più bassu. Piuttostu difficiule da fabricà è a forza assiale hè grande. Aduprati in una varietà di applicazioni. Ingranaggi conici Zero Ingranaggi conici a spirale cù angulu di torsione zero. E forze assiali sò più chjuche di quelle di l'ingranaggi conici a spirale è sò simili à quelle di l'ingranaggi conici dritti. Ingranaggi frontali Ingranaggi conici tagliati nantu à dischi circulari è ingrananu cù ingranaggi cilindrici per trasmette a forza. Dui assi si intersecanu in certi casi. Aduprati principalmente per carichi leggeri è per a trasmissione di muvimentu simplice. Ingranaggi à corona Ingranaggi conici cù una superficia à passu pianu, è equivalenti à e cremagliere di l'ingranaggi cilindrici.
1. Riduttori di ingranaggi cilindrici
Ingranaggio cilindricuI riduttori sò carattarizati da u so usu d'ingranaggi cilindrici cù denti paralleli. U principiu basicu implica chì un ingranaggio (l'entrata) aziona direttamente un altru (l'uscita), ciò chì si traduce in una riduzione diretta di a velocità è un aumentu di a coppia. Quessi riduttori sò cunnisciuti per a so simplicità, alta efficienza è facilità di manutenzione. Tuttavia, ponu esse rumurosi è menu adatti per applicazioni à alta velocità per via di u so design.
2. Riduttori di ingranaggi elicoidali
Ingranaggio elicoidaleI riduttori anu ingranaggi cù denti tagliati à un angulu rispettu à l'asse di l'ingranaggio. Stu cuncepimentu permette un ingranamentu più fluidu trà l'ingranaggi, riducendu u rumore è e vibrazioni. I denti angulati ingrananu gradualmente, purtendu à un funziunamentu più silenziu è à a capacità di gestisce carichi più elevati paragunatu à l'ingranaggi cilindrici. I riduttori elicoidali sò spessu usati in applicazioni induve hè necessariu un funziunamentu più fluidu è più efficiente, ancu s'elli sò generalmente più cumplessi è costosi di i riduttori à ingranaggi cilindrici.
Prodotti cunnessi






3. Riduttori di ingranaggi conici
Ingranaggio conicu I riduttori sò usati quandu l'alberi d'entrata è di uscita anu bisognu di esse orientati à angulu rettu. Impieganu ingranaggi conici, chì anu forme cuniche è ingrananu à un angulu. Questa cunfigurazione permette a redirezzione di u muvimentu di rotazione. I riduttori à ingranaggi conici sò dispunibili in vari tipi, cumpresi ingranaggi conici dritti, a spirale è ipoidi, ognunu chì offre diversi vantaghji in termini di efficienza, livelli di rumore è capacità di carica. Sò ideali per applicazioni chì richiedenu un cambiamentu in a direzzione di u muvimentu.
4. Riduttori di ingranaggi a vite senza fine
I riduttori à vite senza fine sò custituiti da una vite senza fine (un ingranaggio simile à una vite) chì s'ingrana cù una rota à vite senza fine (un ingranaggio cù denti). Questa disposizione furnisce un rapportu di riduzione significativu in un design compactu. I riduttori à vite senza fine sò noti per a so capacità di furnisce una coppia elevata è a so caratteristica autobloccante, chì impedisce à l'uscita di girà l'entrata. Sò cumunemente usati in situazioni induve sò necessarii rapporti di riduzione elevati, è induve si deve evità u backdriving.
5. Riduttori di ingranaggi planetari
I riduttori planetarii utilizanu un ingranaggio solare cintrale, ingranaggi planetarii chì orbitanu intornu à l'ingranaggio solare è una corona dentata chì circonda l'ingranaggi planetarii. Stu cuncepimentu permette una alta coppia è una custruzzione compatta. I riduttori planetarii sò lodati per a so efficienza, a distribuzione di u caricu è a capacità di furnisce una coppia elevata in un picculu