Cuncepimentu di alberi cilindrici dritti à ingranaggi conici per barche
Cilindricu drittuingranaggio conicuL'alberi sò cumpunenti essenziali in i sistemi di propulsione marina, chì furniscenu una trasmissione efficiente di coppia è assicurendu un funziunamentu lisciu. Quessi ingranaggi sò specificamente cuncipiti per cunnette u mutore à l'elica, permettendu un trasferimentu di putenza precisu è una manuvrabilità.
L'ingranaggi conici dritti sò carattarizati da a so superficia di denti cònica è da l'assi di l'asse chì si intersecanu, offrendu una suluzione compatta è robusta per l'applicazioni marine. A so geometria simplice assicura a facilità di fabricazione è di manutenzione, mentre a so alta capacità di carica li rende adatti per e cundizioni esigenti di l'ambienti marittimi.
In l'applicazioni di e barche, sti alberi devenu esse fabbricati cù materiali resistenti à a currusione cum'è l'acciaiu inox o e leghe trattate per resistere à l'esposizione à l'acqua salata è à e temperature variabili. Un allineamentu è una lubrificazione adatti sò cruciali per minimizà l'usura è massimizà l'efficienza.
Avemu equipatu cù apparecchiature d'ispezione avanzate cum'è a macchina di misurazione à trè coordinate Brown & Sharpe, u centru di misurazione Colin Begg P100/P65/P26, u strumentu di cilindricità Marl tedescu, u tester di rugosità giapponese, u Profiler otticu, u proiettore, a macchina di misurazione di lunghezza, ecc. per assicurà chì l'ispezione finale sia precisa è cumpleta.