L'ingranaggi conici a spirale sò divisi in dui tipi, unu hè una spiraleingranaggio conicu, chì u so grande asse è u so picculu asse si intersecanu; l'altru hè un ingranaggio conico a spirale ipoide, cù una certa distanza di sfalsamentu trà u grande asse è u picculu asse. L'ingranaggi conici a spirale sò largamente usati in i campi di trasmissione meccanica cum'è l'automobile, l'aviazione è l'industria mineraria per via di i so vantaghji cum'è un grande coefficiente di sovrapposizione, una forte capacità di carica, un grande rapportu di trasmissione, una trasmissione fluida è un rumore bassu. E so caratteristiche sò:
1. Ingranaggio conico drittu: A linea di denti hè una linea dritta, chì si interseca à l'apice di u conu, riducendu u dente.
2. Ingranaggio conico elicoidale: A linea di denti hè una linea retta è hè tangente à un puntu, riducendu u dente.
3. Ingranaggi conici a spirale: ingranaggi retrattili (adatti ancu per ingranaggi di uguale altezza).
4. Ingranaggio conico a spirale cicloide: denti di contorno.
5. Ingranaggi conici a spirale di gradu zero: Denti à doppia riduzione, βm = 0, usati per rimpiazzà l'ingranaggi conici dritti, cù una migliore stabilità, ma micca cusì boni cum'è l'ingranaggi conici a spirale.
6. Ingranaggio conico a zero gradi a denti cicloidali: Denti di contorno, βm = 0, usati per rimpiazzà l'ingranaggi conici dritti, cù una migliore stabilità, ma micca cusì boni cum'è l'ingranaggi conici a spirale.
7. I tipi di altezza di i denti di l'ingranaggi conici a spirale sò principalmente divisi in denti ridutti è denti di altezza uguale. I denti ridutti includenu denti ridutti cù distanza di testa micca uguale, denti ridutti cù distanza di testa uguale è denti doppi ridutti.
8. Denti di contornu: i denti di a grande estremità è di a piccula estremità sò di a listessa altezza, generalmente aduprati per ingranaggi conici oscillanti.
9. Denti chì si riducenu in u spaziu micca isotopicu: l'apici di u subconu, u conu superiore è u conu radicale sò cuincidenti.