L'ingranaggi conici di riduzzione sò cumpunenti essenziali in i sistemi di trasmissione di riduzzione industriale. Tipicamente fatti di acciaio di lega di alta qualità cum'è 20CrMnTi, questi ingranaggi conici persunalizati presentanu un rapportu di trasmissione in una sola fase generalmente sottu 4, ottenendu efficienze di trasmissione trà 0,94 è 0,98.
U prucessu di cuncepimentu è di fabricazione per questi ingranaggi conici hè ben strutturatu, assicurendu chì risponde à i requisiti di rumore moderatu. Sò principarmenti utilizati per trasmissioni di media è bassa velocità, cù una putenza adattata à i bisogni specifichi di a machina. Questi ingranaggi furniscenu un funziunamentu fluidu, pussede una alta capacità portante, mostranu una eccellente resistenza à l'usura, è anu una longa vita di serviziu, tuttu mantenendu livelli di rumore bassu è facilità di fabricazione.
L'ingranaggi conici industriali trovanu ampie applicazioni, in particulare in i quattru riduttori di serie principali è i riduttori di serie K. A so versatilità li rende inestimabili in diversi ambienti industriali.