Alberu di trasmissione à ingranaggi cilindrici planetari per u mutore di a scatula di cambiu
A ingranaggio planetariuU sistema, chjamatu ancu trenu d'ingranaggi epiciclichi, hè custituitu da parechji ingranaggi chì travaglianu inseme in una cunfigurazione compatta. In questa cunfigurazione, parechji ingranaggi planetari giranu intornu à un ingranaggio solare cintrali mentre si impegnanu ancu cù una corona dentata circundante. Questa disposizione permette una trasmissione di coppia elevata in un ingombru ridottu, rendendulu ideale per l'usu in applicazioni cum'è cambi automatichi, turbine eoliche è sistemi robotichi.
Cumponenti principali di un sistema di ingranaggi planetari:
Ingranaggio solare: L'ingranaggio cintrali chì furnisce a putenza d'ingressu è aziona l'ingranaggi planetari.
Ingranaggi planetari: Picculi ingranaggi chì giranu intornu à l'ingranaggio solare è s'impegnanu sia cù u sole sia cù a corona dentata.
Ingranaggio coronale: L'ingranaggio più esternu cù denti interni chì ingrananu cù l'ingranaggio planetariu.
Trasportatore: Una struttura chì mantene l'ingranaggi planetari in u so postu è li permette di rotà è di girà intornu à l'ingranaggio solare.
I treni di ingranaggi planetari sò apprezzati per a so efficienza, a distribuzione di u caricu è i rapporti di trasmissione versatili, tutti imballati in un design altamente efficiente in termini di spaziu.
Avemu equipatu cù apparecchiature d'ispezione avanzate cum'è a macchina di misurazione à trè coordinate Brown & Sharpe, u centru di misurazione Colin Begg P100/P65/P26, u strumentu di cilindricità Marl tedescu, u tester di rugosità giapponese, u Profiler otticu, u proiettore, a macchina di misurazione di lunghezza, ecc. per assicurà chì l'ispezione finale sia precisa è cumpleta.