Chì ingranaggi devu aduprà in a mo scatula di cambiu?

Ingranaggi cilindrici, ingranaggi conici o ingranaggi a vite senza fine - quale design hè adattatu per a scatula di cambiu.

E scelte per l'ingranaggi quanducuncepimentu di una scatula di cambiusò determinati principalmente da l'orientazione di l'arburi d'entrata è di uscita.Ingranaggi cilindricihè a scelta adatta per i cambi in linea èingranaggi conicioingranaggi à vite senza finesò e selezzioni adatte per e scatule di cambiu à angulu rettu.

Quandu si custruisce una scatula di cambiu in linea dritta, u cuncepimentu hè tale chì parechje coppie diingranaggi cilindricisò impilati cù l'arburu di uscita di una coppia di ingranaggi chì hè l'arburu d'entrata di a coppia successiva. Questu permette velocità di qualsiasi rapportu è a rotazione di l'arburu di uscita chì hè in a stessa direzzione di a direzzione d'entrata di a scatula di cambiu, o pò esse opposta à ella. Per mantene a rotazione in a stessa direzzione, u numeru di coppie di ingranaggi cilindrici deve esse paru. Sè u desideriu hè di fà chì a rotazione di l'arburu di uscita sia opposta à a rotazione di l'arburu d'entrata iniziale, allora hè necessariu un numeru dispari di coppie di ingranaggi cilindrici. Ancu s'è rapporti assai specifici è unichi ponu esse sviluppati aduprendu coppie di ingranaggi cilindrici in linea, l'effetti di l'accumulazione di coppia limiteranu u disignu finale.

https://www.belongear.com/products/

Quandu si cuncepiscenu scatule di cambiu à angulu rettu, a decisione nantu à e scelte di ingranaggi hè limitata à ingranaggi conici è ingranaggi a vite senza fine. Cum'è indicatu in u nome, ste scatule di cambiu anu alberi d'entrata è di uscita chì sò fissi à 90 gradi l'unu da l'altru. Per e scatule di cambiu custruite cù ingranaggi conici, l'entrata è a uscitaalberisi intersecanu. Per questu cuncepimentu, l'ingranaggi conici a spirale sò preferiti à l'ingranaggi conici dritti perchè l'ingranaggi conici a spirale anu capacità di carica più elevate è sò più silenziosi in funziunamentu.

Per i cambi di velocità conici, l'alberu d'entrata alimenta tipicamente u pignone conico è l'ingranaggio alimenta l'alberu di uscita. A direzzione di rotazione di l'alberi d'entrata è di uscita serà sempre opposta in direzzione. A gamma di rapporti di velocità in i cambi di velocità conici varia da un minimu di 1:1 à un massimu di 6:1 per via di i vincoli di u disignu di l'ingranaggio conico a spirale. Cusì, l'ingranaggio à vite senza fine hè preferitu quandu sò richiesti rapporti di riduzione elevati. I cambi di velocità à vite senza fine averanu sempre alberi d'entrata è di uscita chì ùn si intersecanu micca. L'ingranaggio à vite senza fine permette una coppia di uscita assai elevata; tuttavia,L'ingranaggi à vite senza fine sò menu efficienti chè l'ingranaggi coniciper via di u muvimentu di scorrimentu trà uingranaggio à vite senza fineè a rota à vite senza fine, chì provoca attritu è ​​generazione di calore.Ingranaggi conici a spiraleanu una capacità di carica più alta chè l'ingranaggi à vite senza fine. Questu hè perchè l'ingranaggi conici a spirale anu più superficia di cuntattu trà i denti, ciò chì distribuisce u caricu in modu più uniforme. Inoltre, l'ingranaggi conici a spirale sò più silenziosi chè l'ingranaggi à vite senza fine per via di a so azzione d'ingranamentu più fluida. A direzzione di rotazione di l'alberu di uscita per una scatula di ingranaggi à vite senza fine serà a stessa chè a direzzione di rotazione di l'alberu d'entrata, se l'ingranaggi à vite senza fine sò prudutti cù un passu drittu. Se l'ingranaggi à vite senza fine sò prudutti cù un passu sinistro, allora a direzzione di rotazione di l'alberu di uscita serà opposta à a direzzione di rotazione di l'alberu d'entrata.


Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2023

  • Precedente:
  • Dopu: