Chì ingranaggi deveru aduprà in u mo gearbox?
Spur gears, bevel gears, o worm gears - chì u disignu hè ghjustu per u gearbox.
E scelte per gearing quanducuncepimentu di un gearboxsò determinate principalmente da l'orientazione di l'arbureti di input è output.Ingranaggi cilindratihè a selezzione curretta per i riduttori in linea èingranaggi conicioingranaggi di vermesò a selezzione adattata per i riduttori à angolo retta.
Quandu si custruisce una scatula di trasmissione in linea, u disignu hè tale chì parechje coppieingranaggi cilindricisò impilati cù l'arburettu di output di una coppia di ingranaggi essendu l'arbre d'ingressu di u prossimu paru. Questu permette a velocità di ogni rapportu è a rotazione di l'arbulu di output essendu in a listessa direzzione di a direzzione di l'ingressu di a scatula di trasmissione, o pò esse oppostu à questu. Per guardà a rotazione in a listessa direzzione, u nùmeru di coppie di spine deve esse uniforme. Se u desideriu hè chì a rotazione di l'arburetu di output sia opposta à a rotazione di l'arburetu di input iniziale, allora un numeru imparu di coppie di ingranaggi spur hè necessariu. Ancu se i rapporti assai specifichi è unichi ponu esse sviluppati usendu coppie di ingranaggi spur in linea, l'effetti di l'accumulazione di torque limiteranu u disignu finali.
Quandu si cuncepiscenu scatuli di ingranaggi à angolo retta, a decisione nantu à e scelte di ingranaggi hè limitata à l'ingranaggi conici è l'ingranaggi a vite senza fine. Cum'è nutatu in u nome, queste scatole di ingranaggi anu arbuli d'ingressu è di output chì sò fissi à 90 gradi l'un à l'altru. Per i riduttori custruiti cù ingranaggi conici, l'ingressu è l'outputfustis'intersecerà. Per questu disignu, l'ingranaggi conici spirali sò preferiti à l'ingranaggi conici dritti perchè l'ingranaggi conici spirali anu capacità di trasportu di carichi più altu è sò più silenziu in u funziunamentu.
Per i riduttori conici, l'albero di entrata tipicamente alimentarà u pignone bisellu è l'ingranaggio alimenta l'arbre di output. A direzzione di rotazione di l'arbureti di input è di output seranu sempre opposti in direzzione. A gamma di rapporti di velocità in i riduttori conici varia da un minimu di 1:1 à un massimu di 6:1 per via di e limitazioni di u disignu di ingranaggi conici spirali. Comu tali, l'ingranaggio di verme hè preferitu quandu sò necessarii rapporti di riduzzione elevati. I gearboxes a vite senza fine anu sempre arbulu di ingressu è di output chì ùn sò micca intersecati. L'ingranaggio a vite senza fine permette di produrre un torque assai altu; però,L'ingranaggi a vite senza fine sò menu efficaci di l'ingranaggi coniciper via di u muvimentu di scorrimentu trà iingranaggi vermiè a rota di verme, chì risultatu in attritu è generazione di calore.Ingranaggi conici a spiraleanu una capacità di trasportu di carica più altu ch'è l'ingranaggi a vite senza fine. Questu hè chì l'ingranaggi bisellu spirale anu più spaziu di cuntattu trà i denti, chì distribuisce a carica più uniformemente. Inoltre, l'ingranaggi conici spirali sò più silenziu di l'ingranaggi a vite senza fine per via di a so azione di maglia più liscia. A direzzione di rotazione di l'arburetu di output per un gearbox à verme serà uguale à a direzzione di rotazione di l'arburetu di input, se l'ingranaggi a verme sò prudutte cù un piombu drittu. Se l'ingranaggio a vite senza fine hè pruduttu cù un piombo di manca, allora a direzzione di rotazione di l'arburetu di output serà opposta à a direzzione di rotazione di l'arburu di input.
Tempu di post: Jul-18-2023