A dentatura à ingranaggi conici hè un prucessu di machinazione utilizatu per pruduce ingranaggi conici, un cumpunente cruciale in i sistemi di trasmissione di putenza, applicazioni automobilistiche è macchine chì richiedenu trasmissione di putenza angulare.

Durantedentatura à ingranaggi conici, una macchina dentatrice dotata di una fresa per cresta hè aduprata per furmà i denti di l'ingranaggio. A fresa per cresta s'assumiglia à un ingranaggio a vite senza fine cù denti tagliati in a so periferia. Mentre a parte grezza di l'ingranaggio è a fresa per cresta giranu, i denti sò furmati gradualmente per via di un'azione di taglio. L'angulu è a prufundità di i denti sò cuntrullati precisamente per assicurà un ingranamentu currettu è un funziunamentu lisciu.

Stu prucessu offre alta precisione è efficienza, producendu ingranaggi conici cù profili di denti precisi è rumore è vibrazioni minimi. A dentatura di ingranaggi conici hè parte integrante di diverse industrie induve sò richiesti un muvimentu angulare precisu è una trasmissione di putenza, cuntribuendu à u funziunamentu senza intoppi di innumerevoli sistemi meccanichi.


Data di publicazione: 11 di marzu di u 2024

  • Precedente:
  • Dopu: