1. Numeru di denti Z U numeru tutale di denti di aattrezzatura.
2, modulu m U pruduttu di a distanza di i denti è u nùmeru di denti hè uguali à a circunferenza di u circulu divisoriu, vale à dì pz = πd,

induve z hè un numeru naturale è π hè un numeru irrazionale. Per chì d sia raziunale, a cundizione chì p/π hè raziunale hè chjamata u modulu. C'est à dire : m=p/π
3, u diamitru di u circhiu indexing d a taglia di i denti di l'ingranaggio sò determinate basatu annantu à stu circulu d=mz copià u testu sanu 24, u diamitru di u circhiu superiore d. È u diametru di u circhiu di u circhiu di a radica di a lettura di a pantalla completa da a formula di calculu di l'altezza di a cresta è l'altezza di a radica, a formula di calculu di u diametru di u circhiu di a cresta è u diametru di u circhiu di a radica pò esse derivata:
d.=d+2h.=mz+2m=m(z+2)

ingranaggi

U più grande u modulu di a rota, u più altu è più grossu i denti, se u numeru di denti di u

attrezzaturahè sicuru, u più grande hè a taglia radiale di a rota. I standard di serie modulari sò formulati secondu e esigenze di cuncepimentu, fabricazione è ispezione. Per ingranaggi cù denti non dritti, u modulu hà a diffarenza trà u modulu normale mn, u modulu finale ms è u modulu assiale mx, chì sò basati nantu à u rapportu di u so rispettivu pitch (pitch normale, pitch finale è assiale) PI, è sò ancu in millimetri. Per l'ingranaggio bisellu, u modulu hà u modulu big end me, u modulu mediu mm è u modulu small end m1. Per u strumentu, ci hè u modu currispundente strumentu mo è cetara. I moduli standard sò largamente usati. In a trasmissione metrica di ingranaggi, a trasmissione a vite senza fine, a cinghia di trasmissione sincrona è a cricchetto, l'accoppiamentu di ingranaggi, a spline è altre parti, u modulu standard hè u paràmetru più basicu. Ghjoca un rolu di paràmetru basicu in u disignu, a fabricazione è u mantenimentu di e parti sopra

1) U modulu indica a dimensione di i denti. Le R-module est le rapport du pas du cercle diviseur au PI (π), exprimé en millimètres (mm). In più di i moduli, avemu un pitch Diametral (CP) è DP (Pitch Diametral) per discrivà a dimensione di i denti. U pitch diametral hè a durata di l'arcu divisoriu trà punti equivalenti nantu à dui denti adiacenti.

2) Chì ghjè u "diametru di u circhiu indice"? U diametru di u circhiu indice hè u diametru di riferimentuattrezzatura. I dui fatturi principali chì determinanu a dimensione di l'ingranaggio sò u modulu è u nùmeru di denti, è u diametru di u circhiu divisoriu hè uguali à u pruduttu di u numeru di denti è u modulu (faccia finale).
3) Chì ghjè un "Angulu di pressione"? L'Angulu agutu trà a linea radiale à l'intersezzione di a forma di u dente è a forma di u dente tangente di u puntu hè chjamatu l'Angle di pressione di u circhiu di riferimentu. In generale, l'Angle di pressione si riferisce à l'Angle di pressione di u circulu di indexazione. A prissioni più cumunimenti usatu Angle hè 20 °; in ogni modu, ingranaggi cù anguli di pressione di 14,5 °, 15 °, 17,5 °, è 22,5 ° sò ancu usati.

4) Chì ghjè a diffarenza trà u vermu di una sola testa è a doppia testa ? U numaru di denti spirali di u vermu hè chjamatu "numeru di capi", chì hè equivalente à u numeru di denti di l'ingranaggio. U più capi ci sò, u più grande u piombu Angle.

5) Cumu distingue R (dirittu) ? L (left) Gear shaft vertical ground flat gear tilt tooth to the right is the right gear, tilt to left is the left gear.

6) Chì hè a diffarenza trà M (modulus) è CP (pitch) ? CP (Pitch Circular) hè u pitch circular di i denti nantu à u circhiu indice. L'unità hè uguali à u modulu in millimetri. CP diviso per PI (π) dà M (modulus). A relazione trà M (modulus) è CP hè mostrata cum'è seguita. M (modulus) = CP/π (PI) I dui sò unità di a dimensione di i denti. (A circonferenza di divisione = nd=zpd=zp/l/PI hè chjamata modulu

Ingranaggi a spina di pesce usati in a generazione di energia
7) Chì ghjè una "reazione"? U distaccu trà e superfici denti di un paru di ingranaggi quandu sò impegnati. U backlash hè un paràmetru necessariu per u funziunamentu lisu di l'ingranaggio. 8) Chì ghjè a diffarenza trà a forza di curvatura è a forza di a superficia di i denti ? In generale, a forza di l'ingranaggi deve esse cunsiderata da dui aspetti: a curvatura è a forza di a superficia di i denti. A forza di curvatura hè a forza di u dente chì trasmette u putere per resiste à a rottura di u dente à a radica per l'azzione di a forza di curvatura. A forza di a superficia di u dente hè a forza di attritu di a superficia di u dente durante u cuntattu ripetutu di u dente meshed. 9) In a forza di curvatura è a forza di a superficia di i denti, chì forza hè aduprata com'è a basa per selezziunà l'ingranaggio? In generale, sia a curvatura è a forza di a superficia dentale deve esse discussa. In ogni casu, quandu selezziunate ingranaggi chì sò usati menu freti, ingranaggi manuali è ingranaggi di maglia à bassa velocità, ci sò casi induve solu a forza di curvatura hè sceltu. In ultimamente, tocca à u designer di decide.

 


Tempu di post: 31-oct-2024

  • Previous:
  • Next: