L'ingranaggio hè una parte essenziale di e nostre attività di pruduzzione, a qualità di l'ingranaggio affetta direttamente a velocità di funziunamentu di e macchine. Dunque, ci hè ancu bisognu di ispezionà l'ingranaggio. L'ispezione di l'ingranaggio conico implica a valutazione di tutti l'aspetti di l'ingranaggio per assicurassi ch'ellu sia in bonu statu di funziunamentu.
Per esempiu:
1. Ispettate visivamente uingranaggio conicuper segni visibili di danni, usura o deformazione.
2. Ispezione dimensionale: Misurate e dimensioni di i denti di l'ingranaggio, cum'è u spessore di u dente, a prufundità di u dente è u diametru di u cerchju di pitch.
Aduprate strumenti di misurazione di precisione, cum'è calibri o micrometri, per assicurà chì e dimensioni currispondenu à e specificazioni richieste.
3. Ispezione di u prufilu di l'ingranaggio: Ispezionate u prufilu di i denti di l'ingranaggio aduprendu un metudu d'ispezione adattatu, cum'è un ispettore di prufilu d'ingranaggio, un tester d'ingranaggio o una macchina di misurazione à coordinate (CMM).
4. Verificate a superficia di l'ingranaggio cù un tester di rugosità superficiale.
5. Prova di ingranamentu di l'ingranaggi è verificazione di u ghjocu.
6. Verificazione di u rumore è di e vibrazioni: Durante u funziunamentu, ascultate s'ellu ci hè un rumore anormale o una vibrazione eccessiva da uingranaggi conici.
7. Prove metallografiche.
8. Prova di cumpusizione chimica.
9.Prova di precisione
Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2023