Applicazione di ingranaggi conici di grande dimensione in frantoio
Grandeingranaggi conicisò aduprati per guidà i frantoi per u trattamentu di minerali è minerali in l'industria mineraria di roccia dura è mineraria. I più cumuni di queste macchine sò i frantoi rotativi è i frantoi à conu. I frantoi rotativi sò spessu u primu passu dopu à l'esplosione iniziale in una miniera o cava, è e macchine più grande sò capaci di trattà rocce di 72 pollici è rosse per prudutti di a dimensione di un pugnu. I frantoi à conu servenu tipicamente in applicazioni di frantumazione secundarie è terziarie induve hè necessaria una ulteriore riduzione di e dimensioni. In questu casu, l'ingranaggi di e macchine grande si avvicinanu avà à 100 pollici di diametru.
Tramindui i tipi di frantoi sò custituiti da una camera di frantumazione cunica cù un involucru cunicu fissu chì circonda una piastra di copertura cunica rotante. Queste duie parti principali formanu una camera di frantumazione cunica cù a più grande apertura in cima, in a quale a materia prima hè frantumata è ridutta in dimensione. U materiale frantumatu scende per gravità, è dopu avè righjuntu a dimensione desiderata, hè infine scaricatu da u fondu.
Cù u tempu, i profili di denti di frantoio più antichi utilizanu sempreingranaggi conici dritti, è parechje di queste macchine sò sempre in funzione oghje. À misura chì a capacità di trasfurmazione è di putenza aumentavanu, è a durezza aumentava, l'industria hà rispostu ancu di più cùingranaggio conico a spiraledisinni. Tuttavia, postu chì a trasfurmazione, a misurazione è l'installazione di ingranaggi conici dritti sò relativamente simplici è u costu di pruduzzione hè bassu, sò sempre i più aduprati.
Data di publicazione: 22 d'aostu 2023