Rispettu per i Diritti Umani Fundamentali

À Belon, simu impegnati à ricunnosce è rispettà i diversi valori di l'individui in tutti l'aspetti di e nostre attività corporative. U nostru approcciu hè basatu annantu à e norme internaziunali chì difendenu è prumove i diritti umani per tutti.

Abolizione di a discriminazione

Credemu in a dignità inerente à ogni persona. E nostre pulitiche riflettenu una pusizione stretta contr'à a discriminazione basata annantu à a razza, a naziunalità, l'etnia, u credo, a religione, u statutu suciale, l'origine familiale, l'età, u sessu, l'orientazione sessuale, l'identità di genere, o qualsiasi disabilità. Facemu di tuttu per creà un ambiente inclusivu induve ogni individuu hè valutatu è trattatu cù rispettu.

Pruibizione di molestie

Belon hà una pulitica di tolleranza zero versu u fastidiu in ogni forma. Questu include u cumpurtamentu chì degrada o degrada a dignità di l'altri, indipendentemente da u sessu, a pusizione o qualsiasi altra caratteristica. Semu dedicati à prumove un locu di travagliu senza intimidazioni è discomfort mentale, assicurendu chì tutti l'impiegati si sentinu sicuri è rispettati.

Rispettu per i Diritti Fundamentali di u travagliu

Priorizemu e relazioni sane trà a dirigenza è u travagliu è mettemu in risaltu l'impurtanza di un dialogu apertu trà a dirigenza è l'impiegati. Aderendu à e norme internaziunali è tenendu contu di e lege è di e pratiche di u travagliu lucali, u nostru scopu hè di affruntà e sfide in u locu di travagliu in modu collaborativu. U nostru impegnu per a sicurezza è u benessere di i travagliadori hè di primura, postu chì ci sforzemu di creà ambienti di travagliu gratificanti per tutti.

Belon rispetta i diritti à a libertà d'associazione è à salarii ghjusti, assicurendu un trattamentu equu per ogni impiegatu. Mantenemu un approcciu di tolleranza zero versu e minacce, l'intimidazioni o l'attacchi contr'à i difensori di i diritti umani, sustenendu fermamente quelli chì difendenu a ghjustizia.

Pruibizione di u travagliu minorile è di u travagliu furzatu

Rifiutemu categoricamente ogni implicazione in u travagliu minorile o u travagliu furzatu in qualsiasi forma o regione. U nostru impegnu à e pratiche etiche si estende à tutte e nostre operazioni è partenariati.

Ricerca di a cuuperazione cù tutti l'attori interessati

A difesa è u mantenimentu di i diritti umani ùn hè micca solu a rispunsabilità di a dirigenza è di l'impiegati di Belon; hè un impegnu cullettivu. Cerchemu attivamente a cuuperazione di i nostri partenarii di a catena di furnimentu è di tutte e parti interessate per rispettà questi principii, assicurendu chì i diritti umani sianu rispettati in tutte e nostre operazioni.

Rispettu di i diritti di i travagliadori

Belon hè dedicata à rispettà e lege è i regulamenti di ogni paese in u quale operemu, cumpresi i cuntratti cullettivi. Sustenemu i diritti di libertà d'associazione è di negoziazione cullettiva, impegnenduci in discussioni regulare trà l'alta dirigenza è i rapprisentanti sindicali. Quessi dialoghi si focalizanu nantu à e questioni di gestione, l'equilibriu trà vita prufessiunale è vita privata è e cundizioni di travagliu, favurendu un locu di travagliu vibrante pur mantenendu relazioni sane trà a dirigenza è u travagliu.

Ùn solu rispettemu ma ancu superemu i requisiti legali relativi à i salarii minimi, l'ore straordinarie è altri obblighi, sforzenduci di furnisce una di e migliori cundizioni di travagliu di l'industria, cumprese bonus basati nantu à u rendimentu ligati à u successu di l'impresa.

In cunfurmità cù i Principii Vuluntarii nantu à a Sicurezza è i Diritti Umani, assicuremu chì i nostri impiegati è cuntrattori ricevenu una furmazione adatta nantu à questi principii. U nostru impegnu per i diritti umani hè incrollabile, è mantenemu una pulitica di tolleranza zero per e minacce, l'intimidazioni è l'attacchi contr'à i difensori di i diritti umani.

À Belon, credemu chì u rispettu è a prumuzione di i diritti umani hè essenziale per u nostru successu è u benessere di e nostre cumunità.