291514b0ba3d3007ca4f9a2563e8074

Ispezioni di sicurezza
Implementà ispezioni cumplette di produzzione di sicurezza, cuncintrate in aree critiche cum'è stazioni elettriche, stazioni di compressori d'aria è sale di caldaie. Realizà ispezioni specializate per sistemi elettrici, gas naturale, chimichi periculosi, siti di produzzione è equipaghji specializati. Designà u persunale qualificatu per i cuntrolli transdipartimentali per verificà l'integrità operativa è l'affidabilità di l'equipaggiu di sicurezza. Stu prucessu hà da scopu di assicurà chì tutti i cumpunenti chjave è critichi operanu cù zero incidenti.


Educazione è Formazione di Sicurezza
Eseguite un prugramma di educazione in sicurezza à trè livelli in tutti i livelli di l'urganizazione: in tutta l'azienda, specificu per l'attellu è orientatu à a squadra. Ottene una percentuale di participazione à a furmazione di 100%. Ogni annu, conduce una media di 23 sessioni di furmazione nantu à a sicurità, a prutezzione di l'ambiente è a salute di u travagliu. Fornite una furmazione è valutazioni di gestione di a sicurezza mirata per i gestori è l'ufficiali di sicurezza. Assicuratevi chì tutti i gestori di sicurezza passanu e so valutazioni.

 

Gestione di a salute di u travagliu
Per i zoni cù alti risichi di malatie occupazionali, impegnà l'agenzii di ispezione prufessiunali ogni dui anni per valutà è rappurtate e cundizioni di u locu di travagliu. Fornite à l'impiegati un equipamentu di prutezzione persunale di alta qualità, cum'è a lege, cumpresi guanti, caschi, scarpi di travagliu, vestiti protettivi, occhiali, tappi per l'orecchie è maschere. Mantene i registri di salute cumpleti per tuttu u persunale di l'attellu, urganizeghja esami fisichi biannuali, è archiviate tutte e dati di salute è esame.

1723089613849

Gestione di Prutezzione Ambientale

A gestione di a prutezzione ambientale hè vitale per assicurà chì l'attività industriali sò realizate in modu chì minimizza l'impattu ambientale è aderisce à i normi regulatori. In Belon, simu impegnati in pratiche rigurosu di monitoraghju è gestione ambientale per mantene u nostru statutu di "impresa di risparmiu di risorse è amichevule per l'ambiente" è di "unità di gestione ambientale avanzata".
E pratiche di gestione di a prutezzione ambientale di Belon riflettenu a nostra dedizione à a sustenibilità è u cumplimentu regulatori. Attraversu un monitoraghju vigilante, prucessi di trattamentu avanzati è gestione di i rifiuti responsabile, ci sforzemu di minimizzà a nostra impronta ambientale è cuntribuisce positivamente à a preservazione ecologica.

Cunsigliu è Cunsigliu
Belon realiza un monitoraghju annuale di l'indicatori ambientali chjave, cumprese l'acqua di scarico, i gas di scarico, u rumore è i rifiuti periculosi. Stu monitoraghju cumpletu assicura chì tutte e emissioni rispettanu o superanu i standard ambientali stabiliti. Aderendu à queste pratiche, avemu sempre guadagnatu ricunniscenza per u nostru impegnu à a tutela ambientale.

Emissioni di gas dannosi
Per mitigà l'emissioni dannosi, Belon utilizeghja u gasu naturale cum'è una fonte di carburante per e nostre caldaie, riducendu significativamente l'emissione di diossidu di sulfuru è ossidi di nitrogenu. Inoltre, u nostru prucessu di granigliatura si trova in un ambiente chjusu, equipatu cù u so propiu cullettore di polvera. A polvera di ferru hè gestita per mezu di un collettore di polveri di l'elementu di filtru di ciclone, assicurendu un trattamentu efficace prima di scaricamentu. Per l'operazione di pittura, usemu vernici à base d'acqua è prucessi avanzati di adsorbimentu per minimizzà a liberazione di gasi dannosi.

Gestione di l'acqua
A cumpagnia opera stazioni dedicate di trattamentu di acque luride dotate di sistemi avanzati di monitoraghju in linea per rispettà e regule di prutezzione ambientale. I nostri impianti di trattamentu anu una capacità media di 258.000 metri cubi per ghjornu, è l'acqua di scarico trattata risponde à u sicondu livellu di u "Standard di Scarico di Acque Reflue Integrate". Questu assicura chì a nostra scarica d'acqua residua hè gestita in modu efficace è risponde à tutti i requisiti regulatori.

Gestione di rifiuti periculosi
In a gestione di i rifiuti periculosi, Belon impiega un sistema di trasferimentu elettronicu in cunfurmità cù a "Legge di Prevenzione è Controlu di Rifiuti Solidi di a Republica Populare Chine" è a "Gestione Standardizzata di Rifiuti Solidi". Stu sistema assicura chì tutti i rifiuti periculosi sò trasferiti bè à l'agenzii di gestione di rifiuti licenziati. Miglioremu continuamente l'identificazione è a gestione di i siti di almacenamentu di rifiuti periculosi è mantenemu registri cumpleti per assicurà una sorveglianza è un cuntrollu efficace.