Ispezioni di Sicurezza
Implementà ispezioni cumplete di sicurezza di a pruduzzione, cuncentrandosi nantu à e zone critiche cum'è e stazioni elettriche, e stazioni di cumpressione d'aria è e sale caldaie. Effettuà ispezioni specializate per i sistemi elettrichi, u gasu naturale, i prudutti chimichi periculosi, i siti di pruduzzione è l'attrezzature specializate. Designà persunale qualificatu per cuntrolli interdipartimentali per verificà l'integrità operativa è l'affidabilità di l'attrezzature di sicurezza. Stu prucessu hà per scopu di assicurà chì tutti i cumpunenti chjave è critichi funzioninu senza incidenti.
Educazione è furmazione in sicurezza
Eseguisce un prugramma di educazione à a sicurezza à trè livelli in tutti i livelli urganizativi: à livellu di l'impresa, specificu per l'atelier è orientatu à a squadra. Ottene un tassu di participazione à a furmazione di u 100%. Ogni annu, realizà una media di 23 sessioni di furmazione nantu à a sicurezza, a prutezzione ambientale è a salute occupazionale. Furnisce una furmazione è valutazioni mirate nantu à a gestione di a sicurezza per i dirigenti è l'ufficiali di sicurezza. Assicuratevi chì tutti i dirigenti di a sicurezza passinu e so valutazioni.
Gestione di a Salute Occupazionale
Per e zone cù risichi elevati di malatie prufessiunali, impegnate agenzie d'ispezione prufessiunali ogni dui anni per valutà è fà rapportu nantu à e cundizioni di u locu di travagliu. Fornite à i dipendenti equipaggiamenti di prutezzione individuale di alta qualità cum'è previstu da a lege, cumpresi guanti, caschi, scarpe da travagliu, vestiti di prutezzione, occhiali, tappi per l'arechje è maschere. Mantene registri sanitari cumpleti per tuttu u persunale di l'officina, urganizà esami fisichi ogni dui anni è archivià tutti i dati sanitari è d'esami.

Gestione di a Prutezzione Ambientale
A gestione di a prutezzione ambientale hè vitale per assicurà chì l'attività industriali sianu realizate in modu da minimizà l'impattu ambientale è rispettà e norme regulatorie. In Belon, simu impegnati in pratiche rigorose di monitoraghju è gestione ambientale per mantene u nostru statutu di "impresa chì risparmia risorse è rispetta l'ambiente" è di "unità di gestione ambientale avanzata".
E pratiche di gestione di a prutezzione ambientale di Belon riflettenu a nostra dedizione à a sustenibilità è à a cunfurmità regulatoria. Attraversu un monitoraghju vigilante, prucessi di trattamentu avanzati è una gestione responsabile di i rifiuti, ci sforzemu di minimizà a nostra impronta ambientale è di cuntribuisce pusitivamente à a preservazione ecologica.
Monitoraghju è Conformità
Belon effettua un monitoraghju annuale di l'indicatori ambientali chjave, cumpresi l'acqua di scaricu, i gas di scaricu, u rumore è i rifiuti periculosi. Stu monitoraghju cumpletu garantisce chì tutte l'emissioni rispettinu o superinu i standard ambientali stabiliti. Aderendu à queste pratiche, avemu guadagnatu constantemente u ricunniscimentu per u nostru impegnu in a gestione ambientale.
Emissioni di gas nocivi
Per mitigà l'emissioni nocive, Belon utilizza u gasu naturale cum'è fonte di carburante per e nostre caldaie, riducendu significativamente l'emissione di diossidu di zolfu è ossidi d'azotu. Inoltre, u nostru prucessu di granigliatura si faci in un ambiente chjusu, dotatu di u so propiu cullettore di polvera. A polvera di ferru hè gestita attraversu un cullettore di polvera à elementi filtranti ciclonici, assicurendu un trattamentu efficace prima di u scaricu. Per l'operazioni di pittura, usemu pitture à base d'acqua è prucessi d'adsorbimentu avanzati per minimizà u rilasciu di gasi nocivi.
Gestione di l'acque reflue
L'impresa gestisce stazioni di trattamentu di l'acque reflue dedicate, dotate di sistemi di monitoraghju in linea avanzati per rispettà e normative di prutezzione ambientale. I nostri impianti di trattamentu anu una capacità media di 258 000 metri cubi à ghjornu, è l'acque reflue trattate rispettanu constantemente u secondu livellu di u "Standard Integratu di Scaricu di l'Acque Reflue". Questu garantisce chì u nostru scaricu di l'acque reflue sia gestitu efficacemente è rispetta tutti i requisiti normativi.
Gestione di i Rifiuti Periculosi
In a gestione di i rifiuti periculosi, Belon impiega un sistema di trasferimentu elettronicu in cunfurmità cù a "Legge di Prevenzione è Cuntrollu di i Rifiuti Solidi di a Republica Populare Cinese" è a "Gestione Standardizzata di i Rifiuti Solidi". Stu sistema garantisce chì tutti i rifiuti periculosi sianu trasferiti currettamente à l'agenzie di gestione di i rifiuti autorizate. Migliuremu continuamente l'identificazione è a gestione di i siti di almacenamentu di rifiuti periculosi è mantenemu registri cumpleti per assicurà una supervisione è un cuntrollu efficaci.