Sistema Epicyclic

Un gear epicyclicu, cunnisciutu ancu cum'èPREGU DI PELLU PLANTI, hè un compattu è l'arma di l'arbureti è efficiente in solitu in i sistemi meccanici. Stu sistema hè cumpostu di trè cumpunenti principali: A vitrellu di u sole, chì si trova in u centru, u pianeta Gears muntatu nantu à un tavulinu è uAttrezzatura, chì circonda è meshes cù l'ingranaggi di u pianeta.

L'operazione di un set di gear epicyclic implica u trasportatore girava mentre u pianeta ingrana orbit intornu à u trattu di u sole. I denti di u sole è u pianeta giranu a maglia senza mancu, assicurendu a trasmissione di energia liscia è efficiente.

Shanghai Belon Coach Coy, Ltd hè un dirigente Solder ATTENT DEDICATU PER FORNICAZIONI PERSUMMISSIONI DI TRASBISSIONE CLANINDRI, BEELL CHARE E TIPI DI TEBI

 

Prudutti rilativi

Eccu alcune caratteristiche di e maniche epicycliche:
Componenti
I cumpunenti di un set epicyclic set sò i caratteri di u sole, u traspurtadore, i pianeti, è anellu. L'ingraniu di u Sun hè u CENTRE chì u trasportatore cunnessu i centri di u sole è l'ingrai è u pianeta, è l'anellu hè una attrezzatura interna chì mesa cù i pianeti.
Operazione
U traspurtadore gira, purtendu l'ingranaggi di u pianeta intornu à l'arghjuli di u sole. U pianeta è u sole giranu a maglia in modu chì u so pitch di i pitch rollu senza slipping.
VITANTI
I set epiciclichi sò i setti di compacti, efficiente, è bassu sonu. Sò ancu i disegni riguardanu perchè l'ingrossi di u pianeta sò distribuiti uniformemente intornu à l'ingranaggiu di u sole.
Svinenti
I set epicyclic ponu avè un altu carichi di cuscinetti, esse inaccessibili, è esse cumplessu per cuncepisce.
Rati sò
I set epiciclichi i setti ponu avè diverse raporti, cum'è planetariu, stella, o solare.
Cambiamenti di rapidi
Hè facilitu per cambià u rapportu di un attrezzamentu epicyclicu cambiendu u traspurtadore è l'ingranaggi di u sole.
Cambiamenti velocità, indicazioni, è Torques
A velocità, direzzione di rotazione, è a torelli di un portattu epiciclicu pò esse cambiatu cambiendu cambiendu u disignu di u sistema planetariu.